Przedszkole nr 343 "Na Miodowej Górce" usytuowane jest przy ul. Warszawskiej 53 w Warszawie
Sposób dojazdu
Budynek znajduje się na Osiedlu Niedźwiadek. Dojście piesze od ul. Warszawskiej lub od ulicy Zagłoby. Przejście od ulicy Warszawskiej posiada sygnalizację świetlną. Dojazd samochodem możliwy jest jedynie od ulicy Warszawskiej. Chodnik przy ulicy Warszawskiej ma wydzielony pas dla rowerzystów. Najbliższa stacja PKP Warszawa Ursus Niedźwiadek znajduje się w odległości ok 1 kilometra. Najbliższe przystanki autobusowe znajdują się w odległości 250 metrów przy ulicy Warszawskiej. Są to przystanki linii 187, 194 i 716. Najbliższy postój taksówek znajduje się przy ulicy Zagłoby.
Wejście do budynku i strefa obsługi mieszkańców
Wejście główne do przedszkola przez furtkę wyposażoną w górny zamek, od strony uliczki osiedlowej i parkingu. Niewielki parking osiedlowy nie posiada miejsca parkingowego dla osób niepełnosprawnych. Drzwi wewnętrzne jednoskrzydłowe w połowie przeszklone. U góry nad drzwiami widnieje napis "Wejście". Do budynku można wejść po schodach z balustradą lub po pochylni dla osób z wózkami lub osób niepełnosprawnych. Przejście do szatni przez wąski wiatrołap.
Budynek jest dwu kondycyjny, posiada klatkę schodową z poręczą po lewej stronie. Toaleta ogólnie dostępna znajduje się w mniejszej szatni po lewej stronie obok szatni dzieci.
W budynku nie ma innych pochylni, platform, informacji głosowych i pętli indukcyjnych. Brak możliwości skorzystania na miejscu z tłumacza migowego lub o-line . W budynku nie ma oznaczeń brajlowskich. W budynku nie ma wind do przewożenia osób.
Tablica informacyjna usytuowana jest w wiatrołapie obok drzwi wejściowych do budynku.



